Jak pomagam innym?

Poznaj historię moich Klientów!

Agnieszka Makara

Wirtualna Asystentka 

OBSZAR DZIAŁAŃ: Facebook, Instagrama
USŁUGI: Bieżąca obsługa profili, grafiki, tworzenie treści.
CELE: Zwiększenie świadomości marki i ilości odbiorców, pozyskanie klientów na bezpłatną usługę – konsultacje online, usunięcie błędów po wcześniejszej agencji, która zajmowała się profilami.

Wirtualna Asystentka - LOGO

Nastąpiła znaczna poprawa statystyk na profilach. Udało się zwiększyć dotarcie do nowych osób o ponad 86% wyłącznie za pomocą działań organicznych.

Profesjonalne kreacje postów wpłynęły na wzrost zainteresowania usługami. Co tydzień regularnie przybywało osób zainteresowanych skorzystaniem z bezpłatnych usług.

Co więcej...

Choć celem nie było zdobywanie klientów na usługi wirtualnej asystentki - nastąpił wzrost zainteresowania oferowanymi usługami i klienci sami zgłaszali się po ofertę współpracy.

Studio Odnowy Biologicznej

OBSZAR DZIAŁAŃ: Facebook, 
USŁUGI: Bieżąca obsługa profilu, grafiki, tworzenie treści.
CELE: Wzrost sprzedaży usług w salonie kosmetycznym.

Statystyki profilu wzrosły już po kilku pierwszych postach po rozpoczęciu współpracy. Znacznie wzrosła także sprzedaż i zainteresowanie usługami w gabinecie.

Odbiorcy, którzy wcześniej byli nie zaangażowani zaczęli angażować się pod postami i udostępniać je dalej.

Co więcej...

Nastąpiło zwiększenie świadomości istnienia marki, poprawa jej profesjonalnego wizerunku w Internecie, oraz znaczne zainteresowanie usługami. Pozyskaliśmy także wiele opinii od zadowolonych klientek.

Zobacz statystyki z innych kont moich klientów.

Wzrost zasięgu strony na Facebooku to głównie działania organiczne, oraz kampanie reklamowe. Dzięki temu udało się dotrzeć do większej ilości osób i znacznie zwiększyć sprzedaż.

Profil na Instagramie zaczął się rozwijać dzięki określeniu grupy docelowej i tworzeniu dostosowanych pod nią treści. Zaangażowanie konta wzrosło, co było jednym z głównych celów.

Na tym profilu głównym celem określonym w strategii było zwiększenie sprzedaży (sklep internetowy – moda damska). Udało się tego dokonać dzięki kampaniom reklamowym i angażującym treściom na profilach.

Chcesz poznać bliżej mój styl pisania i grafiki?

Zobacz przykładowe posty stworzone przeze mnie.

Login Account

Already a Tayta Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.